Dueling Network Forums
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Help me to improve my Evil World Deck (Evil Hero Gaia+Dark World)

3 posters

Go down

Help me to improve my Evil World Deck (Evil Hero Gaia+Dark World) Empty Help me to improve my Evil World Deck (Evil Hero Gaia+Dark World)

Post  DMaster2 2012-02-18, 18:35

I need to improve (if possible) this deck. I don't run Gates to Dark World because i need to keep DW on grave (for Dark Calling). This deck is designed to be as quick as possible.

1x Beiige
3x Broww
2x Goldd
3x Grapha
3x Snoww
2x Gem-Armadillo
2x Gem-Knight Alexandrite
1x Gem-Knight Crystal
1x Gaia Plate
2x Effect Veiler

2x Dark Fusion
2x Dark Calling
3x Upstart Goblin
3x Dark World Dealings
2x Dark World Lightning
1x Extra Gate
1x Monster Reborn
1x Heavy Storm
1x Dark Hole
1x Foolish Burial

1x Fiendish Chain
1x Trap Dustshoot
1x Solemn Judgment

Extra:

3x Evil Hero Gaia
3x Steelswarm Roach
3x Utopia
1x Utopia Ray

DMaster2


Posts : 23
Join date : 2012-02-09

Back to top Go down

Help me to improve my Evil World Deck (Evil Hero Gaia+Dark World) Empty Re: Help me to improve my Evil World Deck (Evil Hero Gaia+Dark World)

Post  Loozar402 2012-02-20, 19:26

I use Koa'ki Meirus as the Rock fodder in my build. 3 Guardian, 3 Wall, and 2 Sandman to make it a more control-oriented build.
Loozar402
Loozar402


Posts : 35
Birthday : 1989-10-12
Join date : 2011-10-24

Back to top Go down

Help me to improve my Evil World Deck (Evil Hero Gaia+Dark World) Empty Re: Help me to improve my Evil World Deck (Evil Hero Gaia+Dark World)

Post  Exiled 2012-02-20, 19:35

Terrible, DW has no synergy being removed, the point is to stay in grave for gate fodder and constantly bounced for Grapha
Exiled
Exiled


Posts : 357
Join date : 2011-07-05

Back to top Go down

Help me to improve my Evil World Deck (Evil Hero Gaia+Dark World) Empty Re: Help me to improve my Evil World Deck (Evil Hero Gaia+Dark World)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum